Lidl hlási ťažké časy, zavádza nepopulárnu ZMENU: Slovákov by zrejme nepotešila
Nemecké diskonty musia kvôli poklesu tržieb a nepriaznivej ekonomickej situácii zavádzať nové riešenia.

Sieť diskontných obchodov Lidl hlási vo svojom domovskom Nemecku zmenu. Kvôli klesajúcim tržbám a neľahkej ekonomickej situácii musí spoločnosť stiahnuť značnú časť obľúbeného tovaru.
Ťažké časy
Zákazníci sú v predajniach okrem potravín zvyknutí aj na širokú ponuku nepotravinového tovaru, ako oblečenie, náradie či potreby do domácnosti. Veľká časť týchto tovarov má od budúceho roka z pultov zmiznúť. Informáciu priniesol nemecký portál Lebensmittel Zeitung.
Krok reťazca je reakciou na klesajúce tržby. Ľudia sú v poslednej dobe oveľa viac šetrní, situáciu komplikujú aj oneskorené dodávky tovaru.
Obchodníkom tiež stúpajú náklady spojené so skladovaním a keďže ľudia menej nakupujú, v skladoch sa začína hromadiť tovar.
Na Slovensku?
Slováci si tiež privykli nakupovať v nemeckom diskonte aj iné veci okrem potravín. Či tento krok časom materská spoločnosť zavedie aj na slovenskom trhu, zatiaľ nie je zrejmé. V súčasnosti sa to ale neplánuje.
„Lidl bude aj v budúcnosti ponúkať týždenne sa meniaci nepotravinový sortiment. Veríme, že zákazníkov budeme aj naďalej úspešne oslovovať širokou škálou každodenných produktov vo výbornom pomere ceny a výkonu tak v kamenných predajniach, ako aj v našom internetovom obchode,“ ubezpečil pre portál TVNOVINY.sk hovorca Lidla Tomáš Bezák.
Lidl je sieť supermarketov, ktorá pôsobí vo viacerých krajinách Európy, medzi nimi i na Slovensku a v susednej Českej republike. V Európe je najväčším a vo svete druhým najväčším diskontným reťazcom. Súčasťou rovnakej skupiny, Schwarz-Gruppe, je aj známy reťazec Kaufland.
Ďalšie aktuálne a zaujímavé správy z domova a zo sveta nájdete aj na našej stránke Dnes24 a Facebooku.