Známy reťazec sa rozhodol pre RADIKÁLNY krok: ZRUŠIL jeden zo svojich papierových letákov
Menej papierového odpadu. Známy reťazec úplne škrtol jeden zo svojich letákov.
Jeden z najväčších hráčov na slovenskom trhu „škrtol“ jeden zo svojich tlačených letákov. Obchodné reťazce vydávajú hlavné letáky raz týždenne. Tie najväčšie ich dopĺňajú ešte jedným, v ktorom upozorňujú na niekoľkodňové zľavy.
Koniec jedného z letákov
Kaufland napríklad vydáva svoj týždenný leták vo štvrtok, no jeho súčasťou sú aj akcie, ktoré platia až od nedele. Na túto vlnu teraz naskočil aj Lidl.
„Po novom svoj štvrtkový doplnkový leták úplne zrušil a stal sa súčasťou toho celotýždenného, ktorý vchádza do platnosti v pondelok,“ píšu tvnoviny.sk.
Znamená to, že leták, v ktorom nájdete potraviny, už bude vychádzať len raz za týždeň. „Aktuálne máme v našich predajniach dva druhy tlačených letákov. Jeden s týždennou ponukou potravinového sortimentu a druhý, rovnako s ponukou na týždeň, je zameraný na spotrebný tovar,“ povedala pre server hovorkyňa spoločnosti Lidl Adriana Maštalircová.
Portál pripomína, že Lidl sa týmto krokom zjednotil s Kauflandom, s ktorým patria pod jednu materskú spoločnosť Schwarz Group.
Prechod na digitálnu formu
Lidl sa snaží ponúkať ľuďom letáky hlavne digitálne. „Letáky zasielame vo forme emailového newslettra, cez whatsapp, nachádzajú sa v našich mobilných aplikáciách, dávame ich do pozornosti cez sociálne siete i náš web,“ vraví Maštalircová. Podobný krok zaviedlo začiatkom minulého roka aj Tesco.
„Od januára končíme s distribúciou promočného letáka vo fyzickej podobe do domácností, čo ročne prinesie úsporu 1 700 ton papiera. Posledný papierový leták si nájdu zákazníci vo svojich schránkach prvý januárový týždeň," povedala vtedy marketingová riaditeľka Tesca na Slovensku Diana Golanová.
Ďalšie správy z domova i zo sveta nájdete aj na Dnes24, Facebooku a Instagrame.
Foto: ilustračné