Kardashianka uviedla na trh novú podprsenku: Aj keď je horúco, budete vyzerať, že vám je ZIMA!
Jedna z Kardashianiek predstavila novú podprsenku, ktorá viacerým vyrazila dych. Jej "vynález" vyvolal rozporuplné reakcie.
V týchto dňoch uviedla Kim Kardashian prostredníctvom sociálnych sietí na trh novú push-up podprsenku z dielne jej spoločnosti. Nebolo by na tom nič zvláštne, keby nemala zabudované umelé bradavky!
Využila klimatickú krízu
Kim Kardashian podprsenku marketingovo spojila s globálnym otepľovaním. „Teplota Zeme je stále vyššia a vyššia. Hladiny morí stúpajú. Ľadovce sa topia. Nie som vedkyňa, ale verím, že každý môže využiť svoje schopnosti, aby niečo urobil. Preto táto podprsenka- bez ohľadu na to, ako je horúco, vy budete vyzerať, že vám je zima," uviedla vo videu.
Reakcie na nový „vynález“ sú rozporuplné a online svet sa nevie úplne zhodnúť. Niektorým sa nová podprsenka pozdáva. Padli dokonca aj slová ako geniálny nápad. Poukazuje sa na to, že produkt môže pomôcť zdvihnúť sebavedomie ženám s rakovinou prsníka.
„Práve som kvôli rakovine prišla o pravý prsník, takže pre mňa je to skvelé! Nemôžem sa dočkať, až si ju kúpim,“ ozvala sa jedna z nich.
Je október, nie prvý apríl
Nie každému sa však takáto podprsenka pozdáva a niektorí si najprv dokonca mysleli, že ide len o vtip. „Na chvíľu som si myslela, že je prvý apríl. Ale nie, je október,“ píše sa v jednom z komentárov na Instagrame Kardashianky. „Výsmech klimatickej kríze, ale dobre…“ nepáčil sa každému jej marketing okolo novej podprsenky.
„Toto je jeden z najhlúpejších nápadov, ktorý som kedy videla. Čo radšej nenosiť podprsenku? Ušetríte a bude vám lepšie,“ napísala ďalšia komentujúca.
Pre úplnosť treba spomenúť, že 10% z predaja každého kusu poputuje pre globálnu environmentálnu organizáciu 1% for the Planet, ktorej agendou je ochrana životného prostredia. Táto spojitosť aspoň sčasti ospravedlňuje zneužitie vážnej témy na marketingové účely.