Rastislav Búgel Zo zahraničia

Cestujúci boli v lietadle uväznení 15 HODÍN: ŠIALENÉ! Nedali im ani vodu zadarmo

Namiesto troch hodín strávili v lietadle rovno pätnásť. Hoci zažili poriadny horor, podľa spoločnosti nemali nárok ani na bezplatnú vodu.

Ilustračný obrázok k článku Cestujúci boli v lietadle uväznení 15 HODÍN: ŠIALENÉ! Nedali im ani vodu zadarmo
Zdroj: Unsplash.com , Unsplash.com

Cesta lietadlom spoločnosti Ryanair sa minulý týždeň pre pasažierov skončila nočnou morou. Let mal podľa Polsatnews trvať tri hodiny, napokon sa „pretiahol“ až na pätnásť. Za všetko mohla búrka Ashley. Let smeroval z portugalského mesta Faro do írskeho Dublinu.

Vystúpiť nemohli

Pilot sa pôvodne snažil pristáť v Dubline, no nebolo mu to umožnené. Po niekoľkých pokusoch let odklonili do Manchestru a potom do Birminghamu . 

Po pristátí však cestujúci nemohli z lietadla vystúpiť!

Zásoby sa minuli

Všetko kvôli tomu, že Veľká Británia už nie je členom Európskej únie. Nervózni pasažieri boli hladní a smädní.„Nebolo jedlo a ani voda, navyše toalety začali nepríjemne zapáchať. Niekoľko žien dostalo záchvat paniky,“ opísal Alan Duncan, jeden z cestujúcich.

Ďalší pasažier hovorí, že počas 15 hodín im palubný personál neponúkol ani bezplatnú fľašu vody. Navyše, časom im vraj v lietadle došla všetka voda a jedlo, ktoré hladní a smädí cestujúci vykúpili. Dokonca sa minul aj toaletný papier.

Zažili šok

Ako informuje Irish Times, v Birminghame sa posádke podarilo doplniť skromné zásoby. „Ale čudujem sa, že do lietadla nepriniesli napríklad 150 fliaš vody. Alebo im nenapadlo, že by mohli potrebovať viac ako tých desať sendvičov, ktoré mali?“ pýta sa. Keď si neskôr vypýtal trochu vody, letuška mu podala fľašku a spolu s ňou aj platobný terminál. V tom čase už boli v lietadle deväť hodín. Neveriacky sa jej opýtal, či má naozaj zaplatiť za obyčajnú vodu, aj keď v lietadle neplánovane strávil hodiny navyše. Povedala, že áno. Fľašu jej teda vrátil, no o pol hodiny neskôr si ju smädný cestujúci predsa len kúpil.

Nárok vraj nemali

Hovorkyňa spoločnosti neskôr médiám uviedla, že sa "úprimne ospravedlňujú všetkým cestujúcim za meškania a odklony, ktoré boli spôsobené tropickou búrkou Ashley, no našou povinnosťou je uprednostniť bezpečnosť cestujúcich a lietadiel.“

A čo občerstvenie? "Cestujúcim bola umožnená kúpa občerstvenia zo služby palubného baru. Cestujúci nemali nárok na bezplatné jedlo alebo nápoje na palube a ani nemajú nárok. na „kompenzáciu“, keďže tieto meškania a odklony spôsobila tropická búrka, ktorá bola zjavne mimo kontroly Ryanairu.“

Ďalšie správy z domova i zo sveta nájdete aj na Dnes24, Facebooku a Instagrame.

Foto: ilustračné

Prečítajte si tiež:

Zdroj: Dnes24.sk
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM