Turistov VYTOČIL pohľad na účet v podniku: NEUVERITEĽNÉ! Za čo museli zaplatiť?
Turistov poriadne nahneval pohľad na účet, ktorý im priniesli v jednom z talianskych podnikov. Zaplatiť museli aj za úplnú samozrejmosť.
Turisti si užívali dovolenku pri talianskom jazere Como. Do momentu, kedy navštívili miestny café bar, bolo všetko v poriadku. Do podniku prišli dvaja a objednali si šumivý nápoj, sendvič, vodu a kávu, za ktoré zaplatili 15,70 eur.
Čo im to zaúčtovali?
Pohľad na účet však jedného z nich poriadne prekvapil. Len za samotný toast zaplatil 7,50 eur, no na účtenke objavil položku, ktorá ho nahnevala.
So svojou skúsenosťou sa podelil na známom webe TripAdvisor. Informoval o tom portál Daily Mail.
Nakoľko do podniku prišli dvaja, obsluhu poprosili, aby im sendvič rozrezali na polovicu. Bežný úkon však podnik premietol do účtu ako „Diviso a meta“, čo v preklade znamená „Rozdelené na polovicu“.
Za službu si vypýtal rovno dve eurá!
Za služby sa platí
Majiteľ baru sa bráni. Pre talianske médiá povedal, že každá dodatočná žiadosť predsa niečo stojí: „Ak ma zákazník požiada, aby som pripravil dve porcie toastu, musím použiť dva tanieriky, dva obrúsky a na stôl to položiť dvoma rukami.“
„Nebol to obyčajný toast. Vo vnútri boli aj smažené zemiaky. Chvíľu nám trvalo, kým sme ho rozrezali na dve časti. A za prácu sa platí,“ povedal pre taliansky portál la Repubblica s tým, že ho zaráža, že zákazník riešil svoju nespokojnosť až na internete a neozval sa už pri platení účtu.
„Vysvetlili by sme mu, že za každú ďalšiu službu sa musí platiť. Museli sme použiť dva taniere namiesto jedného, použili sme dve prestierania a zdvojnásobil sa aj čas na umývanie,“ dodáva.
Ďalšie správy z domova i zo sveta nájdete aj na Dnes24, Facebooku a Instagrame.
Foto: ilustračné