Tesco Online nákupy sa tešili veľkej popularite aj v roku 2024
Obchodný reťazec Tesco patrí už dlhodobo k vôbec najúspešnejším hypermarketom nielen na slovenskom trhu. O jeho neutíchajúcej popularite svedčia aj výsledky z nedávneho najväčšieho nezávislého prieskumu zameraného na dôveru spotrebiteľov, ktorý sa každoročne koná v rámci programu Dôveryhodné značky.
V roku 2024 bolo do neho zapojených až 2000 spotrebiteľov, ktorí hodnotili viac ako 800 značiek. A Tesco obstálo v konkurencii opäť na výbornú.
Aj vďaka výskumnej agentúre NIQ mohli byť 21. novembra 2024 slávnostne vyhlásené výsledky 9. ročníka Najdôveryhodnejších značiek. Jediný marketingový program svojho druhu na slovenskom trhu každoročne monitoruje a oceňuje značky, ktoré sú v očiach Slovákov najdôveryhodnejšie. Víťazi jednotlivých kategórií môžu v priebehu nasledujúceho roka komunikovať svoj úspech či už na obaloch produktov, alebo v rámci akejkoľvek marketingovej aktivity.
Ako obstálo Tesco
V zaujímavej pozícii sa ocitlo práve Tesco ako držiteľ 3 prvenstiev hneď v 2 rôznych kategóriách v priebehu doterajších 8 ročníkov. V oboch prípadoch však došlo na suverénnu obhajobu titulov aj v roku 2024. Z prvého miesta sa tešila nielen služba Tesco Online nákupy v kategórii E-shopy s potravinami, ale aj značka F&F od Tesca v kategórii Predajcovia odevov.
Ako je uvedené na oficiálnej stránke Tesca pre slovenský trh, hlavní predstavitelia spoločnosti vnímajú ocenenie ako pozitívnu spätnú väzbu od svojich zákazníkov. Jedným z ich cieľov je totiž prinášať spotrebiteľom každý deň kvalitu, dobrý servis aj niečo navyše.
Výhody služby Tesco Online nákupy
V čase pandémie COVID-19 sa stala nenahraditeľnou pomocou pre verejnosť. Služba Tesco Online nákupy umožňovala zákazníkom nakúpiť dôležité potraviny bez toho, aby ľudia navštívili kamennú predajňu. V tom čase evidovala medziročný nárast objednávok o približne 170 %.
Momentálne môže online nákupy z Tesca využívať až 3,8 milióna zákazníkov pri celkovo 70-percentnom pokrytí Slovenska. Pre členov klubu sú k dispozícii mnohé výhody, z ktorých stojí za zmienku napríklad bezplatné doručenie nákupu až domov. Všetky produkty sa dajú kúpiť za totožné ceny ako v kamenných prevádzkach, pričom zákazníci sa vedia vopred informovať o najzaujímavejších zľavách a najvýhodnejších akciách prostredníctvom online Tesco letákov.
Popularita značky F&F
V tieni služby Tesco Online nákupy rozhodne nezostala v rámci slávnostného vyhlasovania výsledkov 9. ročníka Najdôveryhodnejších značiek ani F&F. Ako uvádzame o čosi vyššie, obľúbená značka cenovo dostupného oblečenia pre ženy, mužov aj deti si vyslúžila prvé miesto v kategórii Predajcovia odevov. Stalo sa tak už po 4-krát zo všetkých 9 ročníkov.
Stabilné postavenie značky F&F na trhu, ako aj jej stálu zákaznícku popularitu, potvrdzuje neustály prísun nových módnych kolekcií. Najnovšie si môžu zákazníci vyberať z oblečenia s označením Made Mindfully, ktoré bolo vyrobené zodpovedným spôsobom, s ohľadom na prírodu. Zaujímavosťou je, že aktuálne nájdete v sortimente F&F viac ako polovicu oblečenia s týmto štítkom. Medzi hlavné znaky takýchto kúskov patrí organická bavlna alebo recyklovaný polyester.
Kompletné výsledky 9. ročníka Najdôveryhodnejších značiek
Anketa, do ktorej sa zapojilo 2000 respondentov hodnotiacich vyše 800 renomovaných značiek zo slovenského trhu, vo finále ocenila až 88 víťazov svojich kategórií. Kompletné výsledky 9. ročníka najväčšieho prieskumu spotrebiteľskej dôvery na Slovensku si môžete prezrieť v oficiálnej tlačovej správe.
(PR) – Za obsah a fotografie zodpovedá objednávateľ tejto správy