Technológie

Najväčšia ZMENA za posledných 30 rokov: Škoda Auto svetu ukázala NOVÉ logo!

Tradičná automobilka sa rozhodla zmeniť logo, farby a celkovú identitu. Čo sa stane s ikonickým okrídleným šípom?

Ilustračný obrázok k článku Najväčšia ZMENA za posledných 30 rokov: Škoda Auto svetu ukázala NOVÉ logo!
5
Galéria
Zdroj: Škoda Auto , Pixabay.com / CC0 1.0

Automobilka Škoda Auto po rokoch mení svoje ikonické logo. Predstavila najväčšie zmeny za posledných 30 rokov. O novinkách prostredníctvom svojho webu informovala samotná spoločnosť.

Automobilka sa postupne prikláňa k elektrifikácii a digitalizácii. Moderným trendom sa tak prispôsobila aj firemná identita. „Čoraz intenzívnejšie využívanie loga v rôznych digitálnych formátoch nás primälo vytvoriť jeho novú podobu v dvojrozmernej grafike, ktorá je na displejoch i v tlači ľahšie rozpoznateľná a výraznejšia ako doterajšie trojrozmerné prevedenie,“ vysvetlila princípy zmien Petra Mackeová z marketingového oddelenia automobilky.

Vo farebnom prevedení bude spoločnosť po novom používať dva rôzne odtiene zelenej – smaragdovú a elektricky zelenú.

Menia nápis Škoda

Ako prezradila samotná automobilka, po novom bude slovný nápis ŠKODA a tradičný okrídlený šíp využívať viac oddelene. Hlavným komunikačným nástrojom sa stane nápis, ktorý sa v posledných rokoch stále častejšie objavoval na zadnej časti áut Škoda. Po novom ho nájdeme aj na prednej časti vozidiel.

Nápis dostal novú podobu s integrovaným mäkčeňom. Splynie tak so symetriou loga, ktoré bude ľahko rozpoznateľné pre domácich a aj zahraničných zákazníkov.

A čo okrídlený šíp?

Zmena sa dotkne aj tradičného symbolu okrídleného šípu.

„Na prvý pohľad je viditeľné jeho zjednodušenie. Po novom bude logo značky ŠKODA vykreslené bez plastickej 3D grafiky. Automobilka tak reaguje na posun k ešte silnejšej digitalizácii komunikácie. Jednoduchšie dvojrozmerné logo je omnoho pôsobivejšie hlavne na mobilných zariadeniach a flexibilnejšie ho možno integrovať do rôznych formátov,“ informuje Škoda Auto.

Kedy ho uvidíme na autách?

S predstavenými zmenami sa budeme stretávať postupne.

„Najprv sa objaví v komunikačných materiáloch, od roku 2024 sa logo začne objavovať aj na novo predstavovaných modeloch. Postupne sa logo a ďalšie prvky značky objavia v infotainmentoch vozidiel a rovnako tak u predajcov značky,“ prezradila automobilka.

Ďalšie správy z domova i zo sveta nájdete aj na Dnes24, Facebooku a Instagrame.

Prečítajte si tiež

Zdroj: YouTube.com
Zdroj: Dnes24.sk
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM