Ďalšie LACNÉ nakupovanie! Na Slovensko mieria až DVA nové reťazce
S lacnými diskontmi sa za posledné obdobie akoby roztrhlo vrece. Reťazce a značky, ktoré sú známe nízkymi cenami, budú mať zrejme ďalšieho konkurenta.
Slováci sa môžu tešiť na ďalšie nové možnosti nakupovania za výhodné ceny. Diskontné reťazce budú mať ďalšiu konkurenciu. Prichádza aj značka pre náročných.
Na otvorenie svojich prvých predajní na Slovensku sa pripravujú známy nemecký reťazec Woolworth a poľská značka Ochnik. Táto expanzia je jasným signálom, že náš trh je pre zahraničných hráčov atraktívny a plný potenciálu.
O ich príchode na Slovensko informoval ako prvý portál Peniaze.sk na základe reportu spoločnosti Cushman&Wakefield, ktorá prenajíma komerčné priestory v krajine.
Luxusné kožené výrobky
Woolworth je známy nemecký reťazec, ktorý má podobné portfólio výrobkov a ceny ako reťazce Pepco, Action alebo napríklad Galaxy Home. Jeho plán expanzie zahŕňa až 5 000 nových predajní v regióne, takže Slováci sa môžu tešiť na nákupy na každom rohu.
Z úplne iného súdka je poľská značka Ochnik, ktorá je známa svojimi luxusnými koženými výrobkami, ako sú tašky, kufre a oblečenie, má potenciál zaujať tých, ktorí hľadajú kvalitu a štýl bez kompromisov. Nejde teda o žiadny lacný reťazec, práve naopak. Ochnik tak nebude konkurovať lacným kolegom z Poľska, ako sú napríklad Sinsay či CCC, ktorý taktiež nepatrí medzi ultralacné obchody.
Ďalšie značky na slovenskom trhu
O príchode poľského predajcu kozmetiky a drogérie Hebe sme písali TU. Hebe svoju prvú predajňu otvorí v nákupnom centre Eurovea. Jej majiteľom je Biedronka, ktorá takisto čoskoro otvára predajne na Slovensku. Zoznam predajných miest nájdete TU.
V rámci drogérií sa Slováci môžu tešiť aj na nemeckú značku Müller. Spoločnosť si už u nás zaregistrovala obchodnú spoločnosť, internetovú doménu a už hľadá aj manažérov.
Ilustračné foto