Čakáte na vlak, no ten stále neprichádza? Informácie o MEŠKANIACH získate na jeden KLIK
ZSSK priniesla vytúženú novinku. Informácie o mimoriadnych udalostiach a príčinách meškaní vlakov zistíte oveľa jednoduchšie.
Pozná to asi každý, kto niekedy cestoval vlakom. Čakáte na stanici, no váš vlak nie a nie prísť. Z reproduktorov maximálne zaznie hlásenie o meškaní vlaku. Pýtate sa, čo sa stalo? Až doteraz bol problém zistiť dôvod meškania. To sa však teraz mení.
Pripravili novinku
Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) prezradila, že rozširuje informovanie cestujúcich.
„ZSSK kladie mimoriadny dôraz na rozšírenie informovanosti cestujúcich, aby mali k dispozícii aktuálne informácie o všetkých zmenách v prevádzke v reálnom čase,“ informuje národný dopravca.
V priebehu septembra spoločnosť spustila nový systém publikovania informácií priamo z dispečingu. Ten umožňuje súčasné publikovanie informácií až na piatich rôznych sociálnych sieťach.
„Týmto krokom ZSSK zaručuje, že cestujúci budú ešte rýchlejšie a efektívnejšie informovaní o všetkých mimoriadnostiach a zmenách. Tieto informácie sú dostupné na Facebooku, Threads, X (bývalý Twitter), Mastodone a Telegrame. Aktuálne informácie sú tiež publikované na webovej stránke ZSSK,“ dodáva ZSSK.
Informácie o mimoriadnostiach a zmenách v železničnej doprave ZSSK nájdete tu:
- Facebook: IDeme vlakom ZSSK
- Threads: IDeme vlakom
- X (bývalý Twitter): IDeme vlakom
- Mastodon: ZSSK Mimoriadne
- Telegram: Telegram: Contact @idemevlakom
- Web ZSSK: Výluky – ZSSK
„V prípade potreby je cestujúcim plne k dispozícii aj Kontaktné centrum ZSSK. Dostupné je denne v čase 8:00 – 20:00 prostredníctvom LIVE CHATU na www.zssk.sk, NON STOP telefonicky na čísle 18 188 (zo zahraničia +421244858188) alebo na info@slovakrail.sk,“ uvádza Železničná spoločnosť Slovensko.
Ďalšie správy z domova i zo sveta nájdete aj na Dnes24, Facebooku a Instagrame.
Foto: ilustračné